Search Site

Bestellen

Uw bestelling bij oranjo.nl kunt u eenvoudig en snel via deze site doen. Zoek op de site de gewenste artikelen en plaats deze in uw winkelwagen. Als u alle producten heeft geselecteerd die u nodig heeft klikt u op de knop "Bestelling afronden". Indien u reeds eerder een bestelling bij ons heeft gedaan dan kunt u hier inloggen met uw account gegevens, anders klikt u op "Account aanmaken". Volg hierna de verschillende stappen van het bestelprocess, geef uw factuur- en verzendadres op, selecteer of u het pakket wilt versturen via TNT of deze komt ophalen en kies uw betalingsmethode. Als u accoord gaat met de voorwaarden en klikt op "Plaats bestelling" wordt u doorgestuurd naar de betalingspagina van uw bank of PayPal. Nadat u de betaling heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestiging van uw order per e-mail.

Betalen

Bij Oranjo.nl kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDeal direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

PayPal
Met PayPal kunt u eenvoudig en veilig op internet betalen via o.a Visa en Master card. Om gebruik te maken van PayPal heeft u een aparte PayPal rekening nodig.

Verzenden

Verzendkosten Nederland
Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de 100 euro brengen wij 5,95 euro verzendkosten in rekening. Gratis verzending bij een bedrag boven 100 euro.

PakjeGemak: Pakket ophalen bij een van de 2.000 TNT Post winkellocaties
Met PakjeGemak bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt bij een van de 2.000 winkellocaties. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor de optie PakjeGemak, u kunt dan zoeken naar een ophaallocatie bij u in de buurt. Zo kunt u zelf kiezen waar u het pakket wilt ophalen, er zijn zelfs locaties waar u het pakket in het weekend of in de avonduren kunt ophalen. Nadat u onze order update “verzonden” heeft ontvangen is het pakket de volgende dag na 16:00 op te halen, neem altijd de door ons verzonden e-mail mee, hierin staat het pakketnummer (barcode). Indien u heeft gekozen voor een SMS notificatie dan ontvangt u een SMS bericht als het pakket op de afhaallocatie aanwezig is.

Verzendkosten rembourszending Nederland
De kosten voor het verzenden onder rembours bedragen 15.00 euro. U betaalt het verschuldigde bedrag inclusief verzendkosten, contant aan de postbode van TNT Post.

Verzendkosten Belgie en Duitsland
Voor het verzenden van uw bestellingen naar Belgie of Duitsland, brengen wij 15,00 euro verzendkosten in rekening. Neem voor de tarieven van de overige landen eerst contact met ons op.

Levertijd
Na ontvangst van uw bestelling en betaling zullen wij uw product zo snel mogelijk verzenden. Afhankelijk van onze voorraad en de beschikbaarheid van het product bij onze toeleveranciers zal dit tussen de 1 en 5 werkdagen zijn. Per product ziet u direct de actuele voorraad status. Mocht het door u bestelde product niet binnen 5 werkdagen leverbaar zijn dan zullen wij u hierover per email of telefonisch informeren. U heeft altijd het recht om uw bestelling kosteloos te annuleren zolang uw order nog niet verzonden is. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via verkoop@dnhc.nl of 0880034123.

Bedenktermijn

Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren, de kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking.

Als u gebruik wilt maken van de bedenktermijn, dan kunt u de producten gefrankeerd retoursturen naar: Oranjo.nl, Wateringweg 135, 2031EG Haarlem, Nederland. Hierbij graag minimaal uw naam, ordernummer, rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder vermelden. Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag, plus eventuele in rekening gebrachte verzendkosten, binnen 14 dagen overmaken naar uw rekening. 

Klachten

Heeft u een klacht over een product? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via verkoop@dnhc.nl of ons telefoonnummer 0880034123. In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.

Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar DNHC.nl, Wateringweg 135, 2031EG Haarlem, Nederland.

Vermeld a.u.b. in uw klacht :
    * Waarover en waarom u ontevreden bent
    * Uw naam en adresgegevens
    * Zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving)
    * Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht

U ontvangt binnen 7 kalenderdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie van DNHC.nl dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 7 kalenderdagen op worden gereageerd.

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten allen tijde, mits u het product normaal gebuikt, recht op een goed product. Mocht dit product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.